Dear customer,

here are our terms and conditions registered with the Chamber of Commerce in Arnhem under number 66759870.

Dress me Dutch office: Koningin Wilhelmina Plein Amsterdam

Postbus 90241

1006 BE te AMSTERDAM

info@dressmedutch.nl

+31(0)63 4020204

Free shipping on all orders in the Netherlands.

Inside Europe the ratio is €  9,50.

Outside Europe the rate is € 19.50.

Our products are always offered as a package. This allows you to follow your package through track & trace.

Payment modalities: In the store, you can of course accept debit cards.

Online:-IDeal-PayPal (also credit cards)-transfer (Order in advance directly through info@dressmedutch.nl. You will receive a confirmation mail and any other information for the transfer)-Sofort Banking (E-Banking)-Bancontant (Mister Cash)

Privacy:

We apply the law of privacy and therefore never provide your information to third parties.
You personal data are at Dress me Dutch sent over an encrypted SSL connection always.

Warranty:

We warrant that our products fulfill the contract, the specifications stated in the offer, the reasonable requirements of reliability and/or usability and on the date of the conclusion of the agreement existing legal provisions.
Not under warranty however;
is washed and treated products, not for acts where the article is referring to.

Not satisfied or reimbursed:

If you are not satisfied with your order you can after a cooling-off period of 14 days from the day you receive the return order without giving any reason. You will receive the purchase price refunded to your account as soon as possible (within a week) after we have taken delivery of the article. We can not accept returns because of our stock records no more after the period has expired.

NL

Gratis verzending in Nederland!

Verzenden doen wij door middel van pakketten via PostNL. Degelijk en traceerbaar.

Binnen Europa betaald u €  9,50

Buiten Europa betaald u € 19,50

BETAALMOGELIJKHEDEN:

In de winkel kunt u uiteraard met uw pinpas betalen.

Online:

-IDeal

-PayPal (tevens creditcards)

-Vooraf overmaken ( Bestelling rechtstreeks via info@dressmedutch.nl. U ontvangt een bevestigingsmail en alle overige informatie voor de overboeking)

-Sofort Banking (E-Banking)

-Bancontant (Mister Cash)

LEVERING:
Al onze artikelen zijn direct leverbaar, mits duidelijk aangegeven. Wanneer een artikel nog moet binnenkomen wordt u hiervan op de hoogte gesteld tijdens de bestelling.
Behoudens overmacht of wanneer een artikel nog moet binnenkomen, worden alle artikelen uiterlijk binnen 2 werkdagen na ontvangst van de betaling geleverd. De feitelijke uitvoering van de levering wordt verzorgd door PostNL. Derhalve is de ontvangstdatum van elke zending mede afhankelijk van de prestaties van de vervoerder. In geval van overboeking dient betaling volledig binnen 5 dagen na orderdatum te zijn voldaan, waarna de bestelling zal worden verzonden. Een bestelling wordt u als pakket aangeboden en is door u te volgen via track&trace.

Verzending in een envelop geschiedt echter alleen bij kleine artikelen zoals sieraden (wij hebben zelden kleine artikelen). Deze worden volgens de wettelijke toegestane normen zorgvuldig verpakt en verstuurt. Bij verzending in een envelop verstrekt TNT post geen traceernummer. In de praktijk zal deze verzending 1 à 2 dagen duren. Bij deze verzending geldt dat wij niet aansprakelijk gesteld kunnen worden bij het zoekraken van enveloppen die door PostNL worden afgegeven.

GARANTIE:
Wij staan er voor in dat onze producten voldoen aan de overeenkomst, de in het aanbod vermelde specificaties, aan de redelijke eisen van deugdelijkheid en/of bruikbaarheid en de op de datum van de totstandkoming van de overeenkomst bestaande wettelijke bepalingen.
Niet onder garantie vallen echter;
verkeert gewassen en behandelde producten, handelingen waar het artikel niet voor is bedoelt.

NIET TEVREDEN GELD TERUG:
Bent u niet tevreden met uw bestelling dan kunt u na een bedenktijd van 14 dagen vanaf de dag dat u de bestelling ontvangen heeft retourneren zonder opgave van redenen. U ontvangt het aankoopbedrag zo snel mogelijk teruggestort op uw rekening (uiterlijk binnen een week) nadat wij het artikel in ontvangst hebben genomen. Wij kunnen helaas vanwege onze voorraadadministratie geen retouren meer aannemen nadat de termijn is verstreken.

RUILEN:

Het retour adres voor verzending: Gruyter Passage 24, te Arnhem.

Wij nemen uitsluitend artikelen retour ;
– ongewassen / niet gedragen
– niet beschadigd
– (indien mogelijk) in originele verpakking wordt teruggezonden
– prijskaartjes en/of labels niet verwijderd zijn
– de aankoopbon is bijgevoegd
– binnen de gestelde termijn van 14 zichtdagen

Wanneer u uw aankoopt wilt ruilen of retourneren kunt u deze aanbieden bij postagentschappen in uw buurt, velen zijn ook gevestigd in supermarkten.
Daarnaast kun u ook kiezen via PostNL uw retour aan te bieden. Wij adviseren aankopen als pakketzending of aangetekend te versturen. De klant is t.a.t. zelf verantwoordelijk voor de verzending.

PRIVACY:
Wij hanteren de wet van privacy en verstrekken daarom nooit uw gegevens aan derden.
U persoonsgegevens worden bij Dress me Dutch altijd via een versleutelde SSL verbinding verzonden.

KLACHTEN:
Onze klachtenprocedure geldt als volgt;
Wij zullen te allen tijde trachten problemen met onze klanten op te lossen. Service staat bij ons hoog in het vaandel. Er zijn twee manieren om een klacht bij ons kenbaar te maken. U kunt gebruik maken van onze email 24/h per dag en beschrijf duidelijk de klacht via administratie@dressmedutch.nl

U kunt ons telefonisch bereiken van maandag t/m zaterdag op telefoonnummer 0031(0) 634020204
Klachten proberen wij zo spoedig mogelijk op te lossen, waarbij rekening gehouden dient te worden met de omvang van de klacht. Dit kan echter meer tijd in beslag nemen, maar worden binnen een tijdsduur van maximaal een maand opgelost.
Klachten dienen een redelijkheid te hebben. Onze medewerker neemt zo spoedig mogelijk contact met u op, uiterlijk binnen 48 uur.

Wij hopen op een langdurige en prettige samenwerking met u.